Tuesday 3 May 2011

Hadiah

Aku nak share hadiah yang aku dapat time matrik . Ada yang aku dapat time birthday and ada juga time hari last matrik ..Aku sangat menghargai semua hadiah tu . Bagi aku hadiah bukan dinilai dari harga or rupa bentuk nye tapi dinilai dari segi nilai nye ..


Mug ni ain yang bagi time birthday aku . Mug ni berserta dengan surat . Apa kandungan nye ?? Adalah ... rahsia ..Paling tidak pun mesti ada perkataan "Mira baik" hehe..

Button McD ni Tiqa bagi time hari last matrik . Tiqa kata die sayang giler dekat button ni and pernah ada sorang budak nak button ni tapi die tak bagi ..ishh..ishh..

Yang ni pulak Syai bagi bersemperna hari jadi aku


Binatang yang masih belum diketahui identiti nye ni pun Syai bagi time malam last dekat matrik . Aku dah puas cuba ambil gambar binatang ni dari pelbagai sudut tapi still tak jelas bentuk nye ...Faham2 kan sendiri la

Yang ni Adah [classmate] bagi . Yang ni pun time birthday aku . Yang special fasal buku ni ialah .. ni adalah hadiah yang pertama yang aku dapat time dekat matrik .. Time2 last matrik aku suruh roommate , Syai , Ekin and Tiqa tulis apa2 je dekat dalam buku tu . Apa yang dieorang tulis ?? Macam2 ... Bila baca balik kelakar terutama sekali Ain punya .. Orang suruh tulis fasal diri die ..tapi die tulis fasal mak ayah die ...sabar je le..





Hadiah tabung yang macam ultraman tu dengan frame ni Yam yang bagi time birthday aku .Aku selalu juga la menabung . hehe..Kalau balik dari kafe tengok ada duit seringgit ke syilling ke dalam poket aku terus masuk dalam tabung ...or kadang2 tu ada orang marah letak duit bersepah2 [sape la tu] aku masuk je duit tu dalam tabung.Kadang2 tu kalau kering duit syilling nak basuh baju korek juga la tapi tak kerap dua tiga kali je buat macam tu ..hehe.. Hari kedua sebelum habis matrik , aku suruh Ain dengan Tia kira kan duit yang ada dekat dalam tabung tu . Almaklum la dah berat . Banyak juga la . Lepas la nak beli jam Casio ..hehe..


Hadiah yang ni Yusra bagi time tukar2 hadiah dekat PD tapi aku dapat lambat [special case]..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...