Thursday 5 May 2011

berlima


Inilah geng berlima aku . Kak asa , awe , tiqa , and ain . Kteorang memang rapat sejak awal lagi terutama sekali awe . Lepas tu baru di susuli dengan kak as , ain and tiqa . Kteorang macam belangkas [betul ke .. entam je la] . Kemana pergi semua nye sama2 . Dalam kuliah duduk sebelah menyebelah dalam lab and tutor pun sama .


baik nye pakai card matrik



Dieorang ni semua kepala giler2 . Kalau semua ada lagi haru dibuat nye . Happy memanjang . Dieorang juga la tempat aku meluahkan segala masalah . Pernah sekali tu aku lari pergi bilik kak as malam2 sebab gaduh dengan roommate .Memang bilik kak as tu tempat mengadu masalah ...hehe... Kalau aku bosan ke aku pergi la bilik kak as . Baring2 cerita2....Bilik kak asa ada nama panggilan nye .... bilik untuk tidur ....sebab sape yang masuk bilik tu mesti rasa ngantuk and akhir nye tidur [terutama sekali tiqa and syura ..hehe]





Pernah satu malam tu sebelum tidur [dekat bilik kak as] kteorang buat sesi luahan perasaan . Time tu cuma ada aku , awe and kak as [tiqa pergi dinner and ain tak join] . Ada la yang dieorang tak puas hati dekat aku and aku pun ada juga yang tak puas hati dengan dieorang . Adat la tu mana ada manusia yang perfect . Cuma yang aku terharu adalah rupa2 kak as and awe sangat ambil berat fasal aku . ..hehe ...thanks la ye ....And malam tu juga aku ngaku dekat kak as sape lelaki yang aku suka dekat matrik tu ...hehe...





Dieorang banyak mengajar aku untuk jadi matang ...Apa yang dieorang buat ??? And apa aktiviti yang selalu kteorang buat ??? ?Nanti la aku share ....







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...