Sunday 15 May 2011

glamor ke

Pagi tadi adik and papa keluar pergi beli sarapan . And bila adik aku balik die cerita time die beli paper dekat stesen minyak tu ada orang tegur die  "eh awak adik kak ya [nama panggilan aku time sek] ye ?" .  Adik cerita la dekat papa "kte popular kan papa semua orang kenal kte" . Lepas tu ayah aku balas "bukan awak yang popular tapi akak awak tu" ...hehe ...Adik aku selalu juga cerita cikgu2 dekat sek tu selalu tanya die "awak ni adik mira ye?" ... "kak ya tu akak awak ye ?" ..hehe...Sebab tu la adik aku kata dekat sekolah die popular sebab ramai cikgu kenal die . Die patut berterima kasih dekat akak die ni ....hehe.. Ini lah salah satu kelebihan jika kte baik dengan cikgu .. rajin menolong cikgu ... hehe ...[macam puji diri sendiri je ...hehe...] ..Aku bersyukur cikgu2 masih ingat aku ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...