Sunday 3 July 2011

seronok nye

Semalam saya jumpa mel .... semalam saya jumpa mel !!! ... hehe .... happy nye ?? ... Mestilah . Tak de yang lebih best selain dapat jumpa orang yang kita rindu ... Betul tak ?? ... Kteorang terserempak dekat nagoya textile . Mel yang tegur dulu almaklumla aku ni kalau masuk kedai kain je mata ni jadi ngantuk semacam ... hehe .... Patut la semalam aku rajin nak ikut mak ayah keluar padahal dah tiga hari berturut turut mak ayah ajak keluar tapi aku tak nak , rupa rupanya rezeki aku nak jumpa dengan mel . Dapat la berborak ,  walaupun sekejap tapi berharga kan ??

Kteorang satu prak dan satu blok . Mel rajin juga datang kat bilik aku . Kalau die lepak dekat bilik tv tu die singgah la dekat bilik tengok tengok aktiviti aku dekat bilik tu ... hehe .... SAYANG MEL :)


muka malu malu mel
entah sejak bila la mel ni malu nak bergambar .. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...