Monday 4 July 2011

aku ingin kembali

ketika lagi sebulan hendak berpisah
aku kata perpisahan ini tidak membawa apa apa makna
ketika lagi seminggu hendak berpisah
aku kata perpisahan itu hanya kesedihan yang bersifat sementara
ketika lagi sehari hendak berpisah
aku berkata pada masa tolong lah berhenti daripada terus berputar
ketika lagi sejam hendak berpisah
aku ingin menghabiskan masa dengan melihat wajah mereka
ketika lagi seminit hendak berpisah
terlalu payah untuk aku melepaskan pelukkan dari tubuh mereka
ketika lagi sesaat sebelum berpisah
aku benci dengan perkataan selamat tinggal 
dan setelah perpisahan itu berlaku hati ku merayu
agar aku dapat kembali ke sana
bersama semula dengan mereka
dan tiada apa yang dapat diungkapkan pada ketika ini selain daripada
"aku amat merindui mereka"







*thanks syai sebab dapat kembalikan kte kepada keadaan yang normal semula tapi sorry kacau awak time tengah tengah hari :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...