Monday 6 June 2011

susah nye die ni

Malam tadi lepas habis balas message dengan tiqa [dah lama tak message dengan die ..hehe] , ain pula message

ain :)
kawan2 jom pose sok

aku replay :)
insyaallah , nanti kalau bangun kejutkan kte sekali ye

Lepas replay tu aku terus off handphone sebab batery low [syok sangat main game kerete ...hehe] . And pagi tadi lepas charge phone aku on kan balik . Ada 2 message

maxis :)
you have 2 missed call since 4:32 am

ain :)
mira off nset mcm mana kita nk kejot
emm BANGUN2 sahur mira

Adoi terharu aku dibuat nye . Tak sangke die ingat . Thanks ain . So dekat sini aku nak say thanks la kepada roommate2 yang selama ini setia kejutkan kte pagi2 . Kalau tak de dieorang ni  memang tak pergi kelas la aku jawap nye . And jika tiga2 roommate aku ni balik rumah ekin budak aras tu yang akan kejutkan . Aku memang tiap2 malam on alarm siap set macam2 lagu ni ...hehe ...Tapi tak bangun2 juga . Aku on alarm yam yang off kan :)

Yam pernah beritahu aku time hari pendaftaran matrik tu ayah aku ada cakap something dengan die

anak pakcik ni memang susah bangun pagi
nanti maryam tolong kejutkan die ye

Ha ... ayah siap pesan tu and memang sepanjang setahun tu yam tak pernah lupa kejutkan aku . Thanks la yam and kepada ain dengan tia juga ye . And sekarang ni aku memang rindu nak dengar suara dieorang kejutkan aku :) .  Dieorang ada gaya yang tersendiri ...hehe . Kalau ain kejut die suka goyangkan kaki , yam pegang badan and tia .... suara die tu la ..... ala2 manja .... feminin la katakan :)

Sememang nya aku payah nak bangun pagi tapi bila dah bangun tu payah nak sambung tidur balik . Kepada yang ada pengalaman tu faham la kan ....hehe ... Thanks kepada sesape yang pernah kejutkan kte tidur :)


alarm aku yang sebenar :)



*yam kata kalau nak senang bangun pagi , alarm tu set lagu2 rancak mcm lagu korea or kalau nak side effect yang lagi hebat set kan zikir2 yang syahdu [tapi bagi aku dua2 cara ni tak berkesan cuma yang zikir tu kalau terjaga memang meremang bulu roma] , korang cuba la tips yam ni ye
*rindu lagu alarm anney :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...