Saturday 11 June 2011

photography

Aku memang suka ambil gambar especially gambar candid . Kalau setakat kena marah dengan kawan2 ,  or gambar yang baru diambil tu kena padam memang dah biasa sangat  . Kadang2 tu sampai nangis bila ada orang padam gambar yang aku ambil tu huhu :) Sebab nya aku menilai gambar bukan dari segi kecantikan nya tapi dari segi nilai gambar itu sendiri .

Sekarang ni bila dah jadi tokey anggur [haha ....bak kata mira abas] aku ada banyak masa terluang . So aku suka la duduk dekat depan lp ni on9 mencari web2 yang berkaitan dengan photography . Antara fb dengan google image , aku lebih suka layan google image . Dari situ juga aku dapat tau web2 yang ada gambar2 yang cantik . And sekarang ni aku tengah belajar guna photoshop untuk mencatikkan gambar yang tak berapa cantik tu haha .

Ada beberapa web yang aku telah selongkar . Kalau rajin singgah la :)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...