Monday 25 April 2011

Budak aras

Setiap aras ada 6 bilik tapi dekat aras aku ada satu bilik kosong so cuma 5 bilik je la . Tapi cuma bilik 8 , 9, &10 je yang rapat . Yang bilik hujung tak sangat mungkin sebab hujung kot hehe... Kteorang selalu lepak sama2 . Bilik aku la yang jadi tempat bersembang , tempat meluahkan masalah...Ahli2 nye Syira[ketua aras] , Amira Abas , Ain , Linda , Ekin , Syai , and roommate aku . Antara ramai2 tu aku rapat dengan Syai and Mira ..



Syai

Syai ni ahli bilik no 9 tapi selalu lepak dekat bilik aku . Sebab nye roommate die selalu belajar dekat luar . So bila die rasa sunyi je die gi bilik aku . Kadang2 tu die belajar dengan Anney kadang2 layan korea dengan Yam . Syai ni orang yang paling suka menyakat aku . Time aku belajar die tutupkan buku , kalau aku guna calculator die offkan kalau aku tengah dengar lagu die pausekan ..And yang paling aku sakit hati die suka cubit pipi aku ..egggg geram nye!!!!!


Syai
Syai ni sangat manja orang nye maklumlah anak bongsu . Kalau aku nak keluar die la orang yang paling sibuk menanya . Kalau aku balik lambat ke or tak ada langsung dekat bilik hari tu die la orang pertama yang akan marah .Die suka ikut aku berjalan . Perkara ni aku tak perasan sampai la Tiqa [kawan aku] bagi tau . Ye la aku selalu keluar dengan budak kelas aku [Tiqa , Kak As , Awe ] so aku macam tak peduli fasal die .Tiqa cakap mungkin Syai selesa dengan aku . Selepas Tiqa cakap baru aku perasan . Setiap kali aku keluar Syai selalu cakap die nak ikut tapi aku selalu mengelak .

Perkara yang paling ketara , Syai selalu ajak tidur dekat bilik die tapi aku tak nak . Syai memang tak pernah cakap yang die terasa tapi aku tau die kecil hati fasal tu .Sebab tu la dah akhir2 matrik aku rapat dengan Syai . Aku nak tebus balik kesalahan aku . Kenangan yang paling best dengan Syai , time kteorang lepak dekat bukit waktu malam . memang seronok baring sambil tengok bintang . Syai sorry for everything....

Amira Abas


Amira Abas bilik no10

Antara fakta menarik fasal Amira Abas penolong pengawas time sek , komander kadet polis ,  best komander dekat kem PLKN and komander untuk negeri 3 . Hebatkan...Die ni tegas orang nye kalau die kata tak suka...tak suka la ..Walaupun macam tu die baik orang nye ..Aku mula rapat dengan die time sem2. Kteorang selalu belajar sama2 . Aku selalu tanya die mt and chem .Time study week and exam week kteorang pergi library sama2 . Aku tolong die , die tolong aku .

Yang best nye nama kteorang sama .Ada sorang budak aras panggil kteorang Amirakuasadua . Kalau orang puji die baik mesti aku cakap "biasa la orang nama mira memang baik" hehe .Satu hobi die yang buat aku tak berapa suka ..die suka ketuk dinding . Ada sekali tu die ketuk dinding banyak kali bila tanya kenapa ..jawapan nye "ucapan selamat malam" ishhh!!sabar je la

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...