Wednesday 7 May 2014

final year, semua student kena buat final year project aka FYP. sometime time budak budak kelas cerita tentang masalah time buat FYP tu aku nak la juga share aku punya problem . tapi baru keluar dua perkataan dah kena potong, mira tak pe la FYP conform dapat A,... mira kan anak sir and blablabla. ok, yes thanks atas pujian tu and bagi aku tu satu doa, but aku pun ada problem gak. and aku berusaha bukan aku dok ambik hati  lecturer.  nak dapat pujian bukan nye senang especially from lecturer yang tersangat perfect. bab 1 aku 3 kali kena reject, bab 2 pun lepas banyak  kali baru approve, questionier lagi la tak terkira berapa kali kena reject. skang aku ada problem yang sangat besat tok bab analisis. dah dua kali hantar and kena reject.  malam tadi sampai mengalir air mata buat  analisis (hahaha ayat sejak buat FYP ni kan memang hebat, but its true). tapi jangan risau mirah boleh menghadapi segala cabaran dan dugaan kan (fuyo memang impact besar supervisor ngan sir, ayat makin hebat). and hopefully next week aku dapat submit without kena hentam ngan teruk macam minggu ni. problem FYP ni apa la sangat kan. orang lain ada problem lagi besar. so sabar je la :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...