Tuesday 1 January 2013

happy 2013


happy new year :)

ok dah masuk tahun 2013 and saya dah berusia 21 tahun. dah besar kan. summary 2012 ? huhu macam  macam  yang berlaku. happy....sedih...kecewa......complete tapi ape yang pasti happy lebih dominant. tahun 2012 bagi banyak ilmu. and 2012 sebenar nye my first year sebagai adult...no more teen :) tapi tak sure la dah fully adult ke belum hehe

ok jom go through 2012

january


dimulakan ngan birthday syima


mac


busy ngan asimen haha


birthday hani 

may




birthday qayah, syamira ngan cik tiqah

jun


sem 2 diakhiri ngan birthday syu 


ogos


hari raya
and cuti sem selama 3 bulan....kerja :)
september


start sem 3


join ajk kembara promosi pesta konvo

oktober


join ajk auto show 2012 unimas


raya haji

november



december


winter trip :)

tu la summary tok 2012...nampak macam banyak masa ngan kawan dari family kan. sebab nye kami duduk kat  unimas tu 4 bulan and 4 bulan la tak balik rumah. so hampir sepanjang tahun la dok hang out ngan kawan kawan yang memang best ni. life saya tak macam orang lain yang kat blog penuh ngan trip trip and trip tapi still happy. and tak banyak sangat aktiviti and maybe sem 4 busy kot ngan aktiviti perwakilan politik. still ada konflik dalaman. normal la kan. so summary nye saya ada 2 benda yang best dalam 2012 (1) family yang happy and (2) kawan yang sangat best 

harapan tok 2013 ? wish list ?

hope 2013.... bawa lagi banyak happy dalam life. 
hope 2013.... parent lebih berjaya dalam bisnes
hope 2013.... adik dapat score dalam study and kekal ngan bf die :)
hope 2013.... all best friend lebih happy....dapat yang diimpikan 

and tok saya

hope 2013.... saya dapat score dalam study...exam...dean list
hope 2013.... saya lebih ikhlas ngan orang
hope 2013.... dapat bina kekuatan diri
hope 2013.... saya diberi lebih banyak masa untuk bersama ngan parent
hope 2013... saya dapat create lebih banyak moment best ngan kawan kawan


so wish you happy new year.....segala salah silap harap dimaafkan
and yang paling penting saya nak mulakan tahun baru ni ngan memaafkan semua orang :)

HAPPY NEW YEAR :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...