Sunday 5 January 2014

22

Alhamdullilah.... Skang aku dah 22 tahun. Time masuk unimas umur baru 19 so maknanya aku mengalami proses pentuaan di unimas..huhu. And ni dah masuk kali ketiga besday time exam and hopefully ni besday last as student. Hope exam sem ni dapat result yang baik. Amin.

Ok as student yang jauh dari family takde yang lebih best dari celebrate ngan kawan. Thanks sangat kat syu fyna syima qayah and syi sebab celebrate. Sejujur nya aku tak suka surprise sbb aku always dapat scan  but kte sangat terharu and thank you so much. And thanks syu sebab buat prop yang lawa tu sampai tak tidur malam. Seriously  sangat terharu . Just tak tau nak tunjuk...huhu








Secara personal aku rasa aku dah banyak berubah walaupun macam sama je kan. So ape yang berubah



1. Before ni suka berdebat pertahan kan idea and skang dah tak, suka hati la nak terima idea ke tak
2. Before ni cepat terasa ngan org and skg lantak la
3. Before ni banyak benda tak tau nak buat sendiri always nak harap parents but skang ok la kot
4. Before ni pendiam and skang double pendiam, pi kelas just duduk and buka g+


And baru umur 22 dah ada migrain but still boleh gelak so its ok.

 aku wish umur 22 tahun ni diberkati ,dimurahkan rezeki and dapat graduate tahun ni. And wish parents, adik and kawan2 juga dipermudahkan dalam apa juga perkara. Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...