Wednesday 28 November 2012

asimen ~ holiday II

sem ni banyak sangat tempat yang telah diexplore. semua nye disebabkan asimen. and minggu lepas pi ikut syu hani fyna syima and qayah pi buat asimen kat sematan (asimen ni takde kaitan pun ngan diri sendiri sebab dieorang tu course planing and saya ni politic just menyebuk je). walaupun hari selasa tu kena hantar 3 asimen law yang satu pun belum dibuat tapi still enjoy. sejujur nye sem ni terlalu banyak asimen yang kena dibuat sampai dah tak ingat mane yang dah hantar and yang perlu dihantar. walaupun asimen banyak life kena enjoy :)

habis je buat asimen gi jalan jalan
tasik biru.....gua tak tau nama..........gua angin..........kota samarahan :)




sematan 













tasik biru :)






gua yg tak dapat dikenal pasti name :)




dalam gua 


gua angin :)





muka excited nak masuk gua 


dalam gua 


muka penat lepas explore gua yg besaq tu :)


ni la best ni ambik course sosial sciences .... always bersosial :)
tapi still study k....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...