Wednesday 17 October 2012

best picture

ok la entri ni di buat untuk menebus balik kesalahan saya pi upload gambaq yang tak cantik kat entri auto show tu. ni penat ni pagi pagi dok cari gambaq yang cun cun.

ok saya dapat idea nak taip.

dapat kawan yang fun, happy, always gelak, yang boleh share masalah merupakan suatu yang sangat diharapkan  especially for student.

kadang kadang tu ada gak  kawan kawan lama call and saya  tanya perkembangan dieorang kat u  and rata rata nye kata tak dapat kawan yang rapat, asyik buat hal sendiri sendiri je.

and honestly saya rasa sangat bersyukur dekat u ni saya berkawan dengan kawan yang so sweet (tak tau la kenape time hujan hujan ni keluar ayat ni).

kte realize benda ni tapi tak tau la korang kan.


since mpp lagi nih patut la rasa macam dah lama sangat kenal 




















cunnnn nye die :)





“A friend is someone who knows all about you and still loves you.” 
― Elbert Hubbard

1 comment:

  1. hahahaha...mirahhhhhhhhhhhh kitewwwwwwwwwwwwww terharuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...