Saturday 19 May 2012

thanks

entah kenapa mata ni tak nak lelap walaupun dah pukul 1.25 pagi. maybe still terkejut ngan apa yang berlaku tadi kot hehe.... and tetiba dapat dapat idea nak update blog and sanggup gi bilik study ni semata mata nak update entri.

dalam hidup ni kita sangat mudah untuk mengutuk orang kat depan orang lain tapi sangat payah nak luahkan perasaan kita sendiri. and saya ada perkara yang tak dapat diluahkan and dah lama nak diluahkan. entri ni untuk group member untuk segala gala assigment la .... syu, hani, fina, syima, qayah, syamira, and yang lain lain la

1. sorry untuk assigment titas. kte rasa kte buat poster tu membelakangkan korang. macam tak ambil kira pandangan korang pun. semalam kte tengok group syi buat poster sama sama ngan group member yang lain and bincang sama sama. tapi kte buat poster tu sorang sorang kat dalam bilik. sorry kalau korang rasa idea korang tidak berharga, atau diabaikan, or apa apa je la. tapi kte dah berusaha untuk merialisasikan idea korang untuk buat background wood tu walaupun idea tu sangat susah untuk dibuat untuk orang yang tak hebat it macam kte ni. sorry.

2. sorry untuk website group yang tak berjaya tu. sorry menyusahkan korang untuk upload ke server dengan 4000 item tu. sorry sebab kecetekkan ilmu kte dalam membuat new page kte tak dapat buat website yang colourfull macam group lain. and group kita tak dapat buat presentation yang hebat macam yang ain cerita tu. 

3. sorry kalau kte always act macam ketua and memberi arahan yang macam macam. memaksa korang stay kat cais berjam jam, memaksa korang untuk discuss padahal group lain sempoi je buat assigment. 

4. sorry kalau kte always nak buat semua benda. nak edit semua benda. bukan kte tak percaya kat korang tapi  entah la .... kte dengan rela hati nak buat.

and sorry for everything. tapi satu group ngan korang sangat best. dan yang paling best mestilah assignment eco yang dapat pujian daripada Dr Wong tu kan :)

thanks korang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...